Fett med helg

Under veckan som gått har det egentligen inte hänt så mycket. Jag har promenerat med hundarna upp till mor och far nästan varje dag så att de har fått springa, (hundarna altså). Sen fick jag för mig att jag skulle börja med en detox av kroppen, en kur på 20 dagar som jag gjort tidigare och som jag vet är riktigt bra!

Men livets balans kom emellan och jag och Johan köpte med oss en påse chips...



och lite lösviktsgodis till stugan.

Så även om jag detoxar fyller jag på med en massa skit samtidigt :)

Som sagt, helgen är i stugan. Hundarna är ute massor och springer. Jag har plockat 3 liter blåbär, så mycket mer verkar det inte bli.. antingen har någon varit och nallat av blåbären eller så är det inte så mycket att hurra för i år.
Vi (eller Johan) har köpt en ny dator till hushållet. Det blev en bärbar acer, läcker som f*n. Fungerar kalas att spela på och har en bra skärm så vi kan kolla film. Känns riktigt roligt att sitta här i stugan med datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0