Precis som vanligt, septemberlördag.

Lördag förmiddag var vi hemma hos mina föräldrar, Johan och pappa fortsatte med takbygget. Jag och mamma hade livliga diskussioner om det som händer inne i själen. Hundarna hade fullt upp med att jaga bollar (gissa vem), vakta tomten (gissa, ganska otippat tror jag) och sola på trappen.



Springa fortare än alla andra som rör sig i närheten, det är Molgans motto



Filosofera på trappen, det är Alfons...



Mysigt med kli



Snälla matte, kasta bollen nu, snälla snälla snälla!



Wiiiihooooo!!!



Jiiiihaaaaa!!!



Wooooohooooooo!!!


Sånt gör hundarna hela dagarna. Jag vet inte riktigt hur vi ska klara av att hålla samma aktiveringsnivå under vintern när staketet är under snödrivorna och hundarna har alla chanser i världen att rymma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0