kamera på semester och musen strejkar

Ja vad kan jag säga. Maken är bortrest och all teknisk utrustning lägger ner. Nä nu överdrev jag.. tror att batterierna i musen tog slut, bara det att vår nya fantastiska dator inte har förstånd att varna mig.

Kameran har Johan tagit med sig på resan, den ska upptäcka nya delar av världen. Hoppas bara att han kommer ihåg att fota!

Skolan har sparkat igång med stormsteg så den mesta tiden vid datorn kommer jag lägga på pluggande. Just nu läser vi om styrsystemen i skolans värld, riktigt intressant och tankeväckande. Bara några månader kvar tills jag är färdigutbildad förskollärare och då får mig en till identitet.
Från att varit: vän, dotter, syster, matte, kirunabo och fru blir jag även lärare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0