Badtokig

Fy vad det är varmt idag! Ja, jag säger fy eftersom det nästan är FÖR varmt!
Jag och killarna har vart ute hela dagen, först på promenad, sen till mor och far så att de (hundarna, inte mor och far) kunde rejsa runt på gården. Pappa lägger nytt tak på det som ska bli mitt och Johans hus :) Nu är det mammas och pappas hus... men snart.... vi väntar... :)

Slänger in en filmsnutt här från när Molgan badade i vistasdalen.

http://www.youtube.com/watch?v=w0rdNqkVSC8

Jag försöker få in en film från när Alfons simmar men det går ju inte! Dumma youtube.,

Om någon vet hur man får filmen att visas som en ruta direkt i inlägget blir jag väldigt tacksam, jag får det helt enkelt inte att fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0