en tripp till Luleå

Jag och Johan lämnade hundarna hemma igår och tog bilen på en långrastning. Destinationen blev Luleå och kreditkortsanvändande. Vi stannade till en sväng på universitetet också, så att jag fick lämna igen uppsatserna som jag lånat tidigare.

"Vad shoppade ni då?" frågar ni.. ja egentligen kan man ju undra varför ni ska veta det men här följer..

kläder och åter kläder
produkter från lush
prylar på biltema
prylar från coop

:)

Det blev i alla fall en helmysig dag, hösten lyste med sina sprakande färger hela vägen. Sista biten (när jag körde) var det mörkt som 17 och svårt att se vägens bredd. Men nu är vi hemma igen, vid liv och några slantar fattigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0