3 år och två dagar

Nu har Alfons gått från att vara detta:



till detta:



Han är precis lika snygg nu som han var då, men kanske några år klokare. I lördags fyllde han altså år och matte bakade (precis som hon lovat) hundkex. Jag blev chockad över hur många av internets hundkexrecept som innehöll socker och vaniljsocker.. jag menar, kom igen! INTE behöver hundarna socker i sina kex! Jag bakade två olika sorter, en med frolig-ost och en med krossat hundfoder och båda två blev populära!



Annars har det inte hänt så mycket i helg. Alfons stora dag blev en dag med bus, lek, mer bus och fria utomhuspromenader. Söndagen hjälpte Johan sin bror med familj att packas in i huset.. medan jag och killarna studerade pappas takbyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0